Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

ΚΕΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ

ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΛΕΞΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 40 ΧΡΟΝΩΝ. ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΓΚΥ ΜΙΑ 25ΑΡΑ ΑΔΥΝΑΤΗ ΚΟΥΚΛΑ ΜΕ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΣΦΙΧΤΟ ΚΑΙ ΠΕΤΑΧΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ! Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΣΥΝΗΘΗΖΕΙ ΝΑ ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΜΕ ΚΟΝΤΕΣ ΦΟΥΣΤΙΤΣΕΣ Η ΕΦΑΡΜΟΣΤΑ ΚΟΛΑΝ. ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΥΧΝΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΛΑΝΕ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΦΤΙΑΧΝΕ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΠΑΡΤΟΥΖΑΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΣΤΑ ΝΟΙΑΤΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΟΥ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΕΤΗΣΙΟ ΧΟΡΟ ΤΗΣ. Η ΠΕΓΚΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΟΤΝ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΘΑ ΜΕ ΠΑΕΙ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ.ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ. Ο ΤΥΠΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΚΟΛΑΓΕ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΕΠΙΑΣΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΒΛΩΝΕΙ! ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕ Η ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ. Η ΠΕΓΚΥ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΧΑΛΑΡΩΤΙΚΟ ΜΠΑΝΙΟ ΦΟΡΕΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΣΤΡΙΓΚΑΚΙ. ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΒΛΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ ΕΙΠΑ. ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΜΕ ΕΝΑ ΡΟΥΦΙΧΤΟ ΦΙΛΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΑ ΧΕΙΛΗ ΤΗΣ! ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΗΤΑΝ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΕΣ! ΗΠΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΤΑ ΧΑΖΕΥΑ ΚΑΤΙ ΤΣΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΣΑ. ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΡΓΟΥΣΕ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΧΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ! ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΠΙΝΕΙ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΒΛΩΝΑ ΣΥΝΕΧΩΣ! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΜΟΥ ΠΙΑ ΑΠΟΚΟΙΜΗΘΗΚΑ. ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕ Ο ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ. ΚΟΙΤΑΞΑ ΤΟ ΡΟΛΟΙ. ΗΤΑΝ 7.30! ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ. ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΑΛΣΟΝ.ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΩΡΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΔΥΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΠΛΩΣΕΙ. ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΦΟΡΕΜΑΤΑΚΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΨΗΛΟΤΑΚΟΥΝΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΜΑΛΑΚΑΣ! ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΣΕ ΠΙΑ ΕΣΩΡΟΥΧΟ! ΑΝΕΒΗΚΕ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΥΛΩΜΕΝΟΣ! ΜΟΥ ΔΙΗΓΗΘΗΚΕ ΠΩΣ ΧΟΡΕΥΕ ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΧΑΜΠΑΡΙ.ΠΩΣ ΤΗΝ ΦΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΟΥΦΤΩΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ! ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ! ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΝΙΩΣΕ ΣΑΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ. ΤΟΥ ΓΔΥΘΗΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΓΟΝΑΤΙΣΤΗ. ΑΦΕΘΗΚΕ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΖΗΤΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΙ ΑΓΡΙΑ! ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΗΣ ΕΓΛΕΙΨΕ ΤΟ ΚΑΛΟΞΥΡΙΣΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΟΥΝΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΕΡΩΤΑ ΦΙΛΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕ ΠΑΘΟΣ! ΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ ΣΤΗΘΗΚΕ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ! ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΑΘΩΣ ΟΥΡΛΙΑΖΕ ΟΤΙ ΓΑΜΙΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΕΧΥΝΕ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΠΟΝΟ! ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΣΤΟ ΛΑΡΥΓΓΙ ΤΗΣ! ΕΙΧΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ! ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΦΙΧΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΤΟΥ ΜΩΡΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΓΑΜΟΥΣΕ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ! ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕ ΦΟΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΘΥΜΩΣΩ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ! ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΡΙΟ Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΝΑ ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ.ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΧΡΟΝΟ.ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΑΖΙ...
ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΛΕΞΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 40 ΧΡΟΝΩΝ. ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΓΚΥ ΜΙΑ 25ΑΡΑ ΑΔΥΝΑΤΗ ΚΟΥΚΛΑ ΜΕ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΣΦΙΧΤΟ ΚΑΙ ΠΕΤΑΧΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ! Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΣΥΝΗΘΗΖΕΙ ΝΑ ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΜΕ ΚΟΝΤΕΣ ΦΟΥΣΤΙΤΣΕΣ Η ΕΦΑΡΜΟΣΤΑ ΚΟΛΑΝ. ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΥΧΝΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΛΑΝΕ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΦΤΙΑΧΝΕ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΠΑΡΤΟΥΖΑΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΣΤΑ ΝΟΙΑΤΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΟΥ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΕΤΗΣΙΟ ΧΟΡΟ ΤΗΣ. Η ΠΕΓΚΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΟΤΝ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΘΑ ΜΕ ΠΑΕΙ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ.ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ. Ο ΤΥΠΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΚΟΛΑΓΕ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΕΠΙΑΣΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΒΛΩΝΕΙ! ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕ Η ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ. Η ΠΕΓΚΥ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΧΑΛΑΡΩΤΙΚΟ ΜΠΑΝΙΟ ΦΟΡΕΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΣΤΡΙΓΚΑΚΙ. ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΒΛΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ ΕΙΠΑ. ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΜΕ ΕΝΑ ΡΟΥΦΙΧΤΟ ΦΙΛΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΑ ΧΕΙΛΗ ΤΗΣ! ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΗΤΑΝ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΕΣ! ΗΠΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΤΑ ΧΑΖΕΥΑ ΚΑΤΙ ΤΣΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΣΑ. ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΡΓΟΥΣΕ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΧΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ! ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΠΙΝΕΙ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΒΛΩΝΑ ΣΥΝΕΧΩΣ! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΜΟΥ ΠΙΑ ΑΠΟΚΟΙΜΗΘΗΚΑ. ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕ Ο ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ. ΚΟΙΤΑΞΑ ΤΟ ΡΟΛΟΙ. ΗΤΑΝ 7.30! ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ. ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΑΛΣΟΝ.ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΩΡΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΔΥΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΠΛΩΣΕΙ. ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΦΟΡΕΜΑΤΑΚΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΨΗΛΟΤΑΚΟΥΝΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΜΑΛΑΚΑΣ! ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΣΕ ΠΙΑ ΕΣΩΡΟΥΧΟ! ΑΝΕΒΗΚΕ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΥΛΩΜΕΝΟΣ! ΜΟΥ ΔΙΗΓΗΘΗΚΕ ΠΩΣ ΧΟΡΕΥΕ ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΧΑΜΠΑΡΙ.ΠΩΣ ΤΗΝ ΦΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΟΥΦΤΩΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ! ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ! ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΝΙΩΣΕ ΣΑΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ. ΤΟΥ ΓΔΥΘΗΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ ΓΟΝΑΤΙΣΤΗ. ΑΦΕΘΗΚΕ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΖΗΤΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΙ ΑΓΡΙΑ! ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΗΣ ΕΓΛΕΙΨΕ ΤΟ ΚΑΛΟΞΥΡΙΣΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΟΥΝΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΕΡΩΤΑ ΦΙΛΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕ ΠΑΘΟΣ! ΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΤΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ ΣΤΗΘΗΚΕ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ! ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΑΘΩΣ ΟΥΡΛΙΑΖΕ ΟΤΙ ΓΑΜΙΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΕΧΥΝΕ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΠΟΝΟ! ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΣΤΟ ΛΑΡΥΓΓΙ ΤΗΣ! ΕΙΧΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ! ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΦΙΧΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΤΟΥ ΜΩΡΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΩΡΑ ΓΑΜΟΥΣΕ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ! ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕ ΦΟΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΘΥΜΩΣΩ ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ! ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΡΙΟ Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΝΑ ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ.ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΧΡΟΝΟ.ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ. ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΑΖΙ...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Powered by Blogger